E-fulfilment helpt u ondersteunen in het draaien van een succesvolle webshop. E-fulfilment bij S&H zorgt ervoor dat u meer tijd heeft voor uw eigen bedrijf. Wij verzorgen alle diensten vanaf de bestelling vanuit uw webwinkel tot aan de aftersales. Dit zorgt ervoor dat u zich optimaal kunt inzetten waar u goed in bent en geen tijd kwijt bent aan dienstverlenende taken, die veel tijd in beslag kunnen nemen. Door onze expertise met e-fulfilment weten wij hoe belangrijk een goede dienstverlening is. Vanaf het moment van bestellen tot aan de verzending, is het belangrijk dat de tijdspanne zo kort mogelijk is. Tevens is een goede en snelle klantenservice een ander zeer belangrijke afdeling binnen een bedrijf. De klantenservice kan uw webwinkel, bedrijf en merk namelijk beroemd of berucht maken. En er is niets belangrijkers dan zeer tevreden en gelukkige klanten. Deze klanten spreken namelijk vaak via sociale media of andere kanalen openlijk over uw merk, product en bedrijf. Een tevreden klant is dus ook goede reclame! Wij zorgen ervoor dat u met e-fulfilment geld en tijd bespaart op verschillende afdelingen binnen deze dienstverlenende aspecten, met garantie op de hoge kwaliteit die u voor uw bedrijf verwacht. Wij zorgen ervoor dat u geld gaat besparen, dat uw klantenservice specialistisch opereert en dat u enkel nog maar gelukkige terugkerende klanten heeft. Daarom is e-fulfilment de oplossing voor uw webshop, bedrijf en merk.

E-fulfilment; van opvang van de bestelling tot aan klantenservice

E-fulfilment omvat alle processen van de geplaatste bestelling tot aan de na-verkoop en klantenservice. Wij vangen alle processen voor u op, wij behandelen de bestellingen, het gereedmaken van de bestellingen, het verzenden van de bestellingen en de eventuele na-verkoop en klantenservice. Dat wij dit voor u uit handen kunnen nemen, heeft te maken met onze ruime ervaring binnen dit domein. E-fulfilment is voor u dan ook tijd en geld besparend. Tijd besparen is duidelijk, echter kunnen wij u ook helpen met economische factoren in deze efficiënte vorm van werken waardoor u geld bespaart. De e-fulfilment dienst werkt omdat onze processen efficiënt geoptimaliseerd zijn en nauw met elkaar samenwerken binnen een enkel systeem. Op deze manier kunnen er geen misverstanden komen omdat iedereen over dezelfde informatie beschikt. Alle processen zijn goed in elkaar gezet, geoptimaliseerd en werken efficiënt met elkaar samen binnen één database en één systeem. Op deze manier kunnen wij uw klanten optimaal van dienst zijn met hun vragen, hun bestellingen, kunnen wij zo spoedig mogelijk de bestellingen verzenden en kunnen wij de klant de beste aftersales ervaring geven. Want wij weten dat de algehele klantenervaring binnen uw webwinkel en website, al begint bij een goede en snel bereikbare klantenservice. Met iemand op de klantenservice die de taal van het bedrijf, de producten en de klant spreekt. Hier komen bij grotere bedrijven namelijk de meeste ergernissen vanaf en juist door onze benadering, weten wij hoe wij de klanttevredenheid niet alleen hoog kunnen houden, maar klanten hierdoor ook een fijn gevoel laten geven waardoor ze een positieve afhandeling van hun vraag of klacht krijgen. Zo zorgen wij ervoor dat de klanten positief over uw bedrijf gaan praten en wellicht wel een terugkerende klant blijft. Door onze ruime ervaring binnen e-fulfilment. Deze vorm van dienstverlening, hebben wij in de afgelopen jaren dan ook kunnen aanpassen aan de wensen van klanten, de veranderingen binnen webwinkels, betaalwijzen, het internet en manieren van communiceren met klanten. Dit hebben wij kunnen omzetten in de innoverende e-fulfilment dienst die wij u kunnen verlenen. Wij zijn dan ook vooraanstaande in Nederland als het gaat om e-fulfilment en bieden met onze expertise, u de juiste oplossing tussen de bestelling bij uw winkel tot aan de klantenservice en aftersales. Enkele voordelen van e-fulfilment:

  • alles onder één dak, zelfde mensen
  • een database
  • kortere wachttijden klantenservice
  • uitstekende klantenservice dienstverlening
  • mogelijkheid tot innoverende vormen van communicatie met de klant
  • versterking van bedrijf en merk
  • centraal stellen van uw klanten
  • versterken relatie met uw klanten
  • tijd en geld besparend

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van voordelen die het uitbesteden van uw logistieke en dienstverlenende taken.

Geld besparen met e-fulfilment

Naast e-fulfilment bieden wij ook andere diensten aan, neem gerust een kijkje op onze website, we staan graag voor u klaar. Door e-fulfilment aan te bieden, kunt u bepaalde processen binnen uw werk uitbesteden. Juist door dit uit te besteden aan ons, zorgt ervoor dat u geld bespaart. Dit komt omdat wij jarenlange ervaring hebben binnen e-fulfilment en alle processen zodanig geoptimaliseerd hebben dat zowel kleine als grote bedrijven baat hebben bij het uitbesteden van het bestelwerk en klantenservice. Wij maken gebruik van onze eigen software en IT-systemen, hier hoeft u dus niet meer in te investeren. Ook in afwijkende communicatiemiddelen hoeft u geen tijd en geld te investeren. Wij maken gebruik van zowel sociale media kanalen als internet, email, chatdienst, telefoon en anderen diensten zoals SMS en Whatsapp. Op deze manieren wordt het contact met de klant laagdrempelig en kunnen wij via deze wegen, de klanten beter en sneller van dienst zijn. Doordat u niet hoeft te investeren in dure logistieke- en klantenservice software, bespaart u een hoop geld. Het uitbesteden is dus zelfs goedkoper dan het investeren in systemen, software, opleiden en aannemen van nieuw personeel. Zoals u ziet, doen wij er alles aan om zowel u als uw klanten tevreden te stellen, maar ook optimaal van dienst te kunnen zijn. Want uw bedrijf verdient alleen het beste!

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest