Greenchoice klantenservice | via Telefoonnummer 0900-0700

Ben jij een voorstander van een duurzamere wereld? Dan moet je absoluut eens in contact komen met de klantenservice van Greenchoice. Dit energiebedrijf heeft duurzaamheid namelijk hoog in het vaandel staan en zij vertellen jou graag over alle manieren waarop zij met deze uitdaging aan de slag gaan. Hier lichten we al graag een tipje van de sluier voor jou op. In de eerste plaats doen zij dit door enkel groene stroom te leveren. Dit kan zijn opgewekt door zonnepanelen of windmolens, maar ook door waterkracht of door biomassa. Daarnaast hebben zij groen gecompenseerd gas. Ons netwerk is enkel berekend op het gas uit Groningen, dus iets anders kan er niet door en er kan dus geen duurzaam gas geleverd worden. Maar, zoals de klantenservice bij Greenchoice jou kan vertellen, kunnen zij wel de schadelijke effecten van het stoken op deze fossiele brandstof compenseren en dit doen zij door stukken bos in de Amazone op te kopen. Hierdoor blijven deze gespaard van houtkap en dat is natuurlijk van belang voor een goed klimaat. De medewerkers van de klantenservice van Greenchoice vertellen jou graag meer hierover.

Vraag klantenservice Greenchoice naar mogelijkheden zelf energie opwekken

Daarnaast proberen zij ook te stimuleren dat mensen zoveel mogelijk hun eigen stroom opwekken, door middel van bijvoorbeeld zonnepanelen of de aankoop van windmolens. Er zijn nog meer opties op dit gebied en daar kun je meer over horen als je de klantenservice van Greenchoice contacteert. Natuurlijk heeft niet iedereen een eigen dak waarop zonnepanelen geplaatst worden en al helemaal niet iedereen heeft de mogelijkheid om een windmolen bij huis te plaatsen. Maar er zijn wel andere manieren om zelf meer te investeren in duurzame energieopwekking en via de klantenservice van Greenchoice kun je meer te weten komen over de opties die hiervoor zijn. Zo kun je bijvoorbeeld investeren in een coöperatie voor een windpark of zonnepark. Een andere manier om duurzaam bezig te zijn, is door je verbruik zo laag mogelijk te houden. Dit kan bijvoorbeeld door goede isolatie of door de verwarming een graadje lager te zetten. Het is niet altijd eenvoudig om te bepalen wat voor jou nu goede maatregelen zijn, hoe jij besparen nu het best aan kunt pakken. Zij helpen jou hier graag bij, bijvoorbeeld door middel van de speciale BOKS app die zij hiervoor ontwikkeld hebben. Wil jij meer weten over hun initiatieven op dit gebied, neem dan gewoon eens contact op met de klantenservice van Greenchoice!

Verschillende manieren van contacteren

Wil jij contact hebben met de klantenservice van Greenchoice, dan kan dit op verschillende manieren. Je hebt de volgende mogelijkheden:

  • je vraag op zoeken bij de veelgestelde vragen op hun site
  • hen een mail sturen
  • hen bellen
  • als klant inloggen in je eigen dossier en daar de nodige zaken regelen

Je hebt dus verschillende opties, zowel wanneer je klant bij hen bent als wanneer je dit nog niet bent. Het eigen dossier voor klanten is ontzettend handig, dit maakt dat je eigenlijk bijna nooit meer de klantenservice van Greenchoice nodig hebt op het moment dat je bij hen energie afneemt. Je kunt hier zelf allerlei zaken regelen, zoals je meterstanden doorgeven, je jaarrekening inzien en je termijnbedrag wijzigen. Door de overzichtelijkheid en de eenvoudige opzet, kan iedereen hier goed mee uit de voeten en kun je snel zien of jouw maandelijkse betalingen nog passen bij jouw huidige verbruik. Maar ook als klant kan het natuurlijk zijn dat je eens de klantenservice van Greenchoice nodig hebt. Als dat het geval is, dan staan zij graag voor jou klaar en geven zij jou zo snel mogelijk antwoord op al je vragen!¬†Lees meer…